Întrebări Frecvente
1. Cum se poate face comanda și în cât timp ajunge? ▶
Comanda se poate face direct pe site. Mai multe detalii găsiți
aici. Timpul de livrare depinde de produse și servicii (personalizate sau nu, tip de tipărire, asamblare, etc). Mai multe detalii găsiți
aici.
2. Se poate schimba culoarea invitației? ▶
Nu se poate schimba culoarea invitației, ele sunt standard, însă se poate modifica culoarea textului tipărit pe produs.
3. Vom primi o machetă în format electronic? ▶
După plasarea comenzii ferme, veți primi pe mail macheta/aranjarea textului pe invitația aleasă. Textul trebuie verificat de dvs. cu mare atenție înainte de confirmare. Dacă aveți întrebări suplimentare, ne puteți contacta prin telefon sau WhatsApp. Detaliile de contact sunt disponibile pe site-ul nostru.
4. Cum se face plata? ▶
Plata se poate face ramburs, la primirea coletului, în avans prin transfer bancar, ori cu cardul în momentul plasării comenzii online.
5. Ce înseamnă asamblarea? ▶
Asamblarea presupune îmbinarea/unirea pieselor invitațiilor/plicurilor. Este opțională.
6. Invitațiile au sigiliu și tipărire inițialelor sau a datei pe plic? ▶
Tipărirea pe plic și sigiliul sunt servicii contra cost. Unele modele de invitații nu permit aceste configurări.
7. Invitațiile au plic și este inclus în preț? ▶
Da, dacă în poză invitațiile apar cu plic, acesta este inclus în preț.
8. Ce se întâmplă dacă o comandă expediată nu se ridică la timp de la firma de transport? ▶
Dacă nu reușiți să ridicați comanda de la curier în max. 7 zile de la expediere, aceasta se va întoarce la noi. Pentru retrimitere, plata va fi efectuată în avans, incluzând taxele de transport pentru tur-retur.
9. Ce date cu caracter personal se colectează pe site și ce se întâmplă cu ele? ▶
Colectăm numele, numărul de telefon, e-mailul și detalii de livrare, facturare și plată. Mai multe detalii găsiți
aici.